@Matteush: "Ми бики" - дебютний кліп гурту Двісті Boys (відео)
АМЕРИКА ОЧИМА УКРАЇНЦЯ, УКРАЇНА ОЧИМА АМЕРИКАНЦІВ

Friday, October 1, 2010

"Ми бики" - дебютний кліп гурту Двісті Boys (відео)

Звичайно ж, це стьоб.
Така собі вульгарна сатира.
Це - сміх, але це сміх крізь сльози.
На жаль, такою Україна вже стала.




Відверто кажучи, найбільше у цьому відео мене шокували не пацани-гопніки, а кадри простих українських вулиць. Для українського ока - нічого незвичного чи жахливого, але тут, в Америці, так виглядають найбільш занедбані райони, де мешкає сама лише біднота без освіти, і де небезпечно ходити по вулицях навіть вдень. Тут це - окремі невеликі райони у місті. А Україна така вся. І саме це середовище породило нинішню владу.

Мабуть, саме тому в Україні покращення життя вже сьогодні настало ще вчора...

3 comments:

  1. Впевнений, що не все так пагано. В Америці теж є багато районів, які контролюються місцевими наркобаронами, райони, де поліції та чужакам навіть з’являтися небезпечно для життя. Росія (де я живу) мало чим відрізняється у цьому плані від України, та я не вважаю це основною проблемою обох держав.

    ReplyDelete
  2. Я теж кажу, що в Америці такі райони є. Наголошую - райони. І їх меншість, порівняно із нормальними районами.
    Різниця в тому, що в Америці президенти і парламент не є виходцями з поганих районів. Я саме це мав на увазі.

    ReplyDelete
  3. Та ну, це стереотипи тих хто не живе в Україні. Є гарні вулиці, є гарні місця. Хватає бачити у всьому лише гімно! Є і манна на цьому світі.

    А пісенька про владу ще не надоїла? А то та пісня співається постійно, яка б влада не була. Якщо ми перестанемо на них, владу, звертати увагу, почнемо вибирати владу не з відходів, а ту, яка справді подобається і будемо відстоювати власні права гуртом, буе щось достойне. А так всім все пофіг, звикли вічно плакати про те як погано. Особливо мене тішать емігранти, не був не бачив, придумав і всім розказую.

    p.s. Я в твіттер кидав лінк цікавенький, читав?:)

    ReplyDelete